Monday, October 21, 2013

Allah Maha Besar


Ujian-Mu begitu besar Ya Allah. 
Ya Allah,peliharalah aku Ya Allah. Aku mahu menjadi hambaMu yang selalu mengingatiMu..kuat pegangan hidupnya.Ya Allah kukuhkanlah iman dalam hatiku. Hindarilah aku dari perkara-perkara yang boleh merosakkan diriku Ya Allah. Sesungguhnya aku hambaMu yang sangat lemah. Aku malu untuk meminta sesuatu dariMu Ya Allah, dengan tahap keimanan aku yang masih belum begitu kukuh,aku malu. Malu dengan diriku,betapa sucinya ibu bapaku. Aku mahu jadi seperti mereka Ya Allah. Selalu mengingatimu walau di mana mereka berada.
Ya Allah,ampunilah hambaMu yang lalai ini. Bukakanlah hatiku untuk menerima ajaranMu dengan lebih kuat.berikanlah aku yang terbaik untuk menjadi umatMu yang bertaqwa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SHOUTBOX CODE
Cute Polka Dotted Grey Bow Tie Ribbon

Click Here

Ala..tak suka ke blog ni? takpelah kalau tak suka tekan kat sini yea? oklah..huhu~